رضایت مربی ذوب آهن از حضور در جام شهدا
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
رضایت مربی ذوب آهن از حضور در جام شهدا
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیاخبار ورزشیرضایت مربی ذوب آهن از حضور در جام شهدا

تعداد بازدید : 87
نویسنده پیام
arashdma آفلاین


ارسال‌ها : 34
عضويت : 26 /10 /1394
رضایت مربی ذوب آهن از حضور در جام شهدا

رضایت مربی ذوب آهن از حضور در جام شهدا

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: درگذشت همایون بهزادی را تسلیت می گویم.
به گزارش \"ورزش سه\"، جلال امیدیان در نشست خبری پیش از دیدار با صبای قم در جام شهدا اظهار داشت: من هم درگذشت آقای بهزادی را به جامعه ورزش تسلیت می گویم. خیلی خوشحالم توانستیم در جام شهدا شرکت کنیم. ما در این زمان می توانیم 2 بازی خوب انجام دهیم تا برای لیگ برتر آماده شویم.

وی افزود: تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما احمد کامدار، هاشم بیک زاده و مارکو را جذب کردیم و اکبر صادقی را از دست دادیم. سعی کردیم تیم را تقویت کنیم.

مربی ذوب آهن تصریح کرد: این جام ارزش معنوی دارد و یاد شهدا را زنده می گذارد. بازی تدارکاتی در این شرایط سهت است و می تواند خیلی به ما کمک کند. 4 تیم سطح بالا هستند. می توانیم 2 بازی خیلی خوب انجام دهیم و به هر 4 تیم کمک می کند.

امیدیان در ادامه افزود: حاشیه ای فکر نمی کنم ما داشته باشیم. تیمها با هم بازی می کنند و نقاط ضعف ما برای یکدیگر پوشیده نیست. این بازیها کمک می کند که هم ما تغییرات پرسپولیس را ببینیم و هم آنها تغییرات ما را مشاهده کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تیمها همه فاز دفاعی را یاد گرفتند و گلزنی کار سختی شده است. تیمها همه به خاطر قدرت ذوب آهن با قدرت کامل جلو می آیند. تا اینجای راه هم ما خوب جلو آمدیم. در جام حذفی فینالیست شدیم و در رده سوم جدول قرار داریم. تیمی که سال قبل قهرمان حذفی شده، تیمهای دیگر با قدرت بیشتری جلو می آیند.

مربی در پایان ذوب آهن گفت: بازیهای تدارکاتی بسیار خوبی خواهد بود. تیم صبا هم تیم قابل احترامی است و با توجه به اینکه حساسیت 3 امتیازی لیگ را ندارد، قطعا جذاب و تماشاگر پسند خواهد بود.


جمعه 02 بهمن 1394 - 12:44
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ