loading...
مرجع کد آهنگ های پیشواز
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 144 سه شنبه 1393/10/30 نظرات (0)

 

Saeed.Kermani Ghalbam.Ye.Ja.Dare دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره 

ترانه و آهنگ : سعید کرمانی ، تنظیم : فرشاد یزدی ، میکس و مستر : حامد برادران

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید

متن آهنگ جدید سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره :

این اولین و آخرین باره

که یک نفر داره به من میگه آره

فقط دیگه من اونو میخوامش

چون قلب من فقط یه جا داره

واسه کسی که عاشقم باشه

کسی که عکسم همیشه همراشه

اونکه دلیل زندگیم شد باز

اونکه غم من کل غم هاشه

اونکه عشق منه بهشته منه

زنده به عشق منه

اونکه چشم منه

دنیا میدونه که سرنوشت منه

اونکه عشق منه بهشته منه

زنده به عشق منه

اونکه چشم منه

دنیا میدونه که سرنوشت منه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سعید کرمانی بنام قلبم یه جا داره

♫♫♫♫♫♫

فرشته ی نجات من اونه

همونی که قدرمو میدونه

اونکه به من دوباره جون دادش

بدون اون فکرم گریزونه

من عاشق صداقتش هستم

اگرچه خیلی خالیه دستم

شاید براش خیلی کمم اما

از ته دل من عاشقش هستم

اونکه عشق منه بهشته منه

زنده به عشق منه

اونکه چشم منه

دنیا میدونه که سرنوشت منه

اونکه عشق منه بهشته منه

زنده به عشق منه

اونکه چشم منه

دنیا میدونه که سرنوشت منه

♫♫♫♫♫♫

 

Ghalbam Ye JAyi Dare-128 

Ghalbam Ye JAyi Dare-320

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,441
  • بازدید ماه : 1,441
  • بازدید سال : 36,568
  • بازدید کلی : 394,866
  • کد پیشواز های محبوب

    کد پیشواز همراه اول کاشکی از محسن چاوشی

    ایرانسل

    آهنگ : کاشکی / کد : ۳۰۲۰۱